Para ludzi obmawia plan przejścia drogi boulderowej

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Masz pytanie? Mamy odpowiedź.

 

NASZE PRODUKTY

Gdzie powstają Wasze produkty?

Wszystkie ubrania szyjemy w Polsce. Przeprowadzamy kontrolę jakości każdego egzemplarza - bardzo nam zależy, żeby wszystko było na tip-top.

Jak najlepiej wybrać rozmiar?

W karcie produktu zamieszczamy zawsze informację o kroju. Informujemy też, jaki rozmiar nosi nasz model lub modelka ze zdjęcia. 

Gdzie mogę obejrzeć Wasze produkty na żywo?

Będziemy pojawiać się na różnych eventach wspinaczkowych w Polsce, przede wszystkim na zawodach boulderowych. Swoją obecność zapowiadać będziemy na Instagramie. Na naszym stoisku będziecie mogli obejrzeć i zmierzyć wszystko co mamy w ofercie sklepu internetowego! 

 

ZAMÓWIENIA, DOSTAWA, PŁATNOŚĆ

Jaki jest czas wysyłki i dostawy?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności. Podróż paczki przy wysyłce kurierem DHL lub do Paczkomatu Inpost zajmuje zazwyczaj od jednego do dwóch dni roboczych. O terminie dostawy w przypadku wysyłek zagranicznych informujemy mailowo, ale zazwyczaj nie przekraczają tygodnia.

Jakie metody dostawy oferujecie?

Wysyłamy kurierem DHL lub kurierem Inpost do Paczkomatu. Jeżeli zależy Ci na wysyłce innym kurierem, napisz do nas.

Jakie są dostępne metody płatności?

Obsługujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24: BLIK, karty płatnicze, przelewy online i PayPal. Możesz zapłacić też przelewem tradycyjnym na nasze konto: 

 

Nazwa odbiorcy: Problematic 

Tytuł przelewu: numer zamówienia 

Numer konta: 25 1140 2004 0000 3702 8478 7302

 

Do jakich krajów wysyłacie?

Wysyłamy do wszystkich krajów Europy.

GWARANCJA I ZWROTY

Oferujecie gwarancję na produkty?

Oczywiście! Wszystkie produkty Problematic objęte są 2-letnią gwarancją z tytułu rękojmi. Gwarancja dotyczy wad materiału, konstrukcji lub innych defektów wynikających z produkcji. Nie obejmuje natomiast uszkodzeń mechanicznych i innych uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania.

Ile mam czasu na zwrot produktu?

Na zwrot produktu bez podania przyczyny lub wymianę na inny rozmiar masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.

Jak przebiega zwrot?

1. Zapakuj produkty, które chcesz zwrócić i dołącz do paczki wypełniony oraz podpisany formularz zwrotu. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Będziemy wdzięczni, jeżeli napiszesz nam, jaki jest powód zwrotu - chcemy zmieniać się dla Ciebie. 

 

2. Zamówienie wyślij na adres:

Problematic Climbing

42 Pułku Piechoty 74/9, 15-181 Białystok

nr tel. 724 255 029, email info@problematicclimbing.com

 

3. Po otrzymaniu paczki i zweryfikowaniu zawartości przesyłki, niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze na podany rachunek bankowy.